ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Prebratie tovaru

Zákazník je povinný skontrolovať tovar bezprostredne pri jeho prebratí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je zákazník za prítomnosti dopravcu povinný skontrolovať stav tovaru, v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom.

Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Zákazník má tiež právo od zmluvy odstúpiť.

Podpísaním dodacieho listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazil mechanicky nepoškodený. Neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy tak nie je možné brať do úvahy a budú odmietnuté.

Zaslanie tovaru

U tovaru, ktorý má byť zákazníkovi zaslaný zásielkovou službou, sa k vlastnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy vyžaduje záväzné potvrdenie objednávky dodávateľom.
Záväzným potvrdením objednávky nie je automaticky generované elektronické potvrdenie o prijatí objednávky do systému dodávateľa, ale ide o elektronicky zaslané potvrdenie označené ako „konečné potvrdenie objednávky’“ alebo telefonické potvrdenie objednávky dodávateľom, keď si dodávateľ a zákazník potvrdí obsah objednávky, predovšetkým druh tovaru, počet kusov, cenu za tovar a prepravu, a spôsob a termín doručenia. Momentom potvrdenia je uzatvorená kúpna zmluva. Ustanovenia tohto článku se vzťahujú len na kúpne zmluvy uzatvárané pre prípad zásielkového predaja a nie pre osobný odber tovaru.

Ako môžem vrátiť tovar?

V prípade, že zákazník objavil na zakúpenom výrobku v priebehu záručnej doby poškodenie, ktoré nebolo spôsobené jeho nevhodným používáním, ale poškodením samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu výrobku.

Dodacia lehota

Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností dodávateľa dodaný v čo najkratšej dobe prostredníctvom zásielkovej služby, obvykle do 1-5 pracovních dní od záväzného potvrdenia objednávky. Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú zákazník stanovil v objednávke.

Reklamácie

V prípade, že zákazník objavil na zakúpenom výrobku v priebehu záručnej doby poškodenie, ktoré nebolo spôsobené jeho nevhodným používáním, ale poškodením samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu výrobku.

Postup reklamácie

Ak chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode www.komako.sk, vyplní formulár v sekcii „reklamácie“, kde uvedie hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady.

Tovar je vhodné zaslať v originálnom obale, alebo vyhovujúcom prepravnomm obale, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
Vybavenie reklamácie
Dodaváteľ či servisné stredisko posúdi oprávnenosť reklamácie vady na tovar a po posúdení upovedomí zákazníka telefonicky alebo emailom o spôsobe vybavenia reklamácie. Následne bude zákazník vyzvaný k vyzdvihnutiu reklamovaného tovaru.
Lehota pre vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. 30 dní.

KONTAKTUJTE NÁS